Oskar 1/3 år & Oscar 88 år!

I måndags var det den 7e så Oskar blev 4 månader då. Grattis gobubben! =)

Idag är det den 9 september och Henrics morfar Oscar fyller 88 år så dit ska vi ikväll och fira honom! Ska bli jättetrevligt, det var ett tag sedan vi var dit och hälsade på dom så det är dax nu. Som om detta nu inte räckte...det kommer mera...=) Jenny och Nils kommmer till Sundsvall idag, dom tar tåget från Stockholm. Det ska bli jätte roligt att få träffa dom! =)

Ska ta med kamera ikväll så jag får lite bilder till bloggen. Ska tänka "glöm inte kameran" som ett mantra så att vi inte åker från den ikväll... =)

Igår var jag iväg för andra gången på cirkelfys på F&S! Brorsan bangade och Anna Micha hann inte så jag åkte själv. Lika sjukt jobbigt var det och jag kommer förmodligen att få lika mycket träningsvärk...men jag får trösta mig med att det kan bara bli bättre..för sämre form än så här kan jag inte ha! =D

Igår kväll somnade Oskar i sängen tillsammans med Waldo.

   
Mina småpojkar...=)

Må så gott alla och ha en underbar dag i höstsolen!

Kommentarer
Postat av: Helena

Åh så mysigt!

2009-09-09 @ 22:14:54
Postat av: Jenny J

Ååååh vilka gosingar! Och Valdofisen har börjat få lite hår också.

2009-09-10 @ 13:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0