Kalas...

Nu har vi varit på födelsedagskalas hos Oscar och Gunvor i Granlo. Vi fick smörgåstårta och marängtårta till efterätt, mycket gott och väldigt dåligt för min figur som jag nu försöker trimma till en del... =)

        

       

      

Jenny och Nils var också där. Lille Nils är såååå jättesöt och han har jättemycket hår den lilla sötnosen. =)

         



Imorgon är det dax för öppna förskolan igen. Det är roligt så det ser nog både Oskar och jag fram emot. =)

Nu ska vi sova. Natti natti....


Kommentarer
Postat av: Tessan

Oj oj va han växer eran guldklimp, han är så fin! Den lille Nils var ju rätt lik Alvin som liten, oxå fin alltså hehe

Henke jobbar på lördag, men om jag får barnvakt ett par timmar så är jag med på Friskis.

2009-09-10 @ 20:59:40
URL: http://familjennygrensblogg.blogspot.com
Postat av: Anonym

Toppenbra! =)

2009-09-10 @ 21:15:48
Postat av: hille

fina bilder! miss U all!!!



ps. fick jobbet :)

2009-09-11 @ 09:42:08
Postat av: Jenny igen...

Nu är det ungefär bara 1 månad kvar tills vi sitter på tåget! =) Va roligt me jobbet!! =) Hoppas att allt känns lite lättare nu... =)

2009-09-11 @ 11:19:52
Postat av: h

är det så kort tid? och jag som ska till sthlm innan oxå :) jag har mtk att se fram emot. underbart! ja det känns bättre nu! kram

2009-09-11 @ 19:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0