Jag blir så kär... =)

Idag har varit en ganska så produktiv dag! =)
 Jag har rensat bland alla min kläder! Det behövdes kan jag säga...=) Det blev 2 st fulla svarta sopsäckar!!! Helt galet vad mkt onödigt jag hade samlat på mig. =)
Sen åkte jag iväg och gjorde en storhandling inför helgen. Köpte morötter, broccoli och potatis som jag ska göra puré av till lillgubben. =)

Köpte även ett par stickor och ett garn nystan till Henke...jo det är sant... =) Han har idag precis lärt sig att sticka. Gullis! Jag blir så kär. =)

Provade att koka morötter och pressa dom i potatispressen men det gick inget vidare, måste satsa på att införskaffa en stavmixer eller nåt.

Nu är min mamma här och vi ska strax åka till Bergsåker. Det är trav ikväll och John Fogerty startar så vi måste ju dit och kolla. Återkommer med resultat.




Djup koncentration... =)

 Håll tummarna för Jompa! Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: helena

hahaha vad roligt!!!!



trevlig helg Puss



ps. släng inga kläder, ge bort el lämna på loppis!

2009-09-18 @ 19:33:39
Postat av: Therese

Hahaha vill henke verkligen att du sprider ut hans nya intresse?

Stavmixer är kanon!

På tisdag är jag med på träning, då är kort fixat. Lotta tänker oxå komma igång, kul kul

Trevlig helg!

2009-09-18 @ 20:03:28
URL: http://familjennygrensblogg.blogspot.com
Postat av: Jenny

Näerå inte slängt några kläder. Lämmnat det till bättre behövande. =)

Jodå det är ok att jag bloggar om hans nya hobby, han skrev själv på FB. =) Det har tagit riktigt fart nu...nu virkar han också! =)

Toppen roligt med träningen!! Tänkte träna imorgonbitti men förkylningen sitter i ännu så jag inväntar nog tisdag kväll.

2009-09-19 @ 00:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0