Förkylningstider.

Sådärja...då var hela familjen förkylda! Vi är toktrötta, kraxar och snörvlar. Oskar har fått egna näsdroppar idag. Allt för min lilla plupp! =)
Oskar sover sen någon timme och Henric är hos brorsan för att titta på fotboll så jag har en lugn och stilla kväll alldels själv. Har precis ätit liten bit hallonpaj & vaniljglass med en kopp kaffe...blev sååå otroligt sugen så jag var bara tvungen! =)


Oskar var till farmor & farfar igår med Henric, badning stod på schemat
och så här trött blev han efter det! =)


Nu är det efterlyst och det är lite av ett favvo program så nu måste jag sluta!

Kramar i massor från mig till er! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

lill korven!

2009-09-21 @ 12:59:50
URL: http://fiska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0