En killdag! =)

Idag har Henric och Oskar haft en "killdag". De åkte redan kl 9.00 imorse och kom inte hem förrän 15-tiden. =) Först var det kyrkis inne i stan tillsammans med Henke, Alvin, Nording och Nils. Efter kyrkis bar det av hem till Nording och Nils, där det serverades lunch.

Jag har varit till bregravningsbyrån med mamma för att ordna med en gåva till cancerfonden i samband med Catherines begravning. Skönt att ha det gjort... Känns så jäkla overkligt...ibland får jag känslan av att hon kommer att ringa vilken dag som helst...precis som om allt är som vanligt... Väldigt skum känsla kan jag säga...

På eftermiddagen var det dax för lite städning. Lika tråkigt som vanligt men det är roligt när det är klart! =) Ikväll är det återigen dax för F&S. Middagen har precis slunkit ner så nu laddar jag bara inför kvällen.. =)


Tror minsann att lille Nils var en liten retsticka idag... =)



Så här trött var Oskar efter en spännande dag med pappa! =)


Kommentarer
Postat av: helena

hihi stackars gubben grät på slutet ;)

sötisen!!!



förstår att det är jobbigt o overkligt, kan inte ens tänka mig in i situationen :( Puss

2009-09-29 @ 22:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0