Bio.

Igår kväll var vi på bio tillsammans med KG och Eva. Vi såg den andra filmen om Lisbeth Salander ( Flickan som lekte med elden), det var jätte trevligt! =) Rekomenderar den precis som den första! Helt otroligt att filmerna är lika bra som böckerna...attans synd att det inte blir några fler böcker av Stieg Larsson. Nu får vi snällt invänta film nummer tre som har premiär i november.

I förmiddags var det dax för öppna förskolan. Henric följde med idag, å jag tror att det inte var så farligt som han kanske trodde. På torsdag ska vi dit igen, då ska vi göra hand och fotavtryck av Oskars små söta fötter och händer. =)
Efter öppnaförskolan åkte vi till Henrics mormor och morfar, där fick vi lunch. Himla mysigt. =)


Henric & Oskar på öppnaförskolan.



I köket hos Gunvor & Oscar.


Imorgon är det dax för babysången i Bosvedjekyrkan, det är jättetrevligt och jag tror faktiskt att Henke planerar att följa med. =)

Jag har ju glömt att berätta att Peter (brorsan) kom hit med sin stavmixer i helgen. Han använder den inte så vi fick den av honom. Super snällt! Tack så mycket! =) Så nu har jag gjort diverse puréer med olika bra resultat... =) Imorgon tänkte jag köpa palsternacka och prova....=)

Nu är klockan alldeles för mycket... Godnatt...

Kommentarer
Postat av: Tessan

Jag ska gå på ett pass kl.17.30 i em. Har du tid att hänga med?

Palsternacka är kanon med potatis och morötter =)

2009-09-23 @ 08:57:30
URL: http://familjennygrensblogg.blogspot.com
Postat av: helle

filmen vad grym! vet inte hur jag ska hinna läsa ut 2an, börja på 3an och läsa den med...... november är SNART!



pussa lillen från mig. huga! saknar morfar....

2009-09-23 @ 09:32:15
Postat av: Jenny

Tränade igår så idag blir en vilodag...en hel del träningsvärk idag... =) Imorgon em kl 16.30 är det dax igen och sen blir det lördagsmorgonen kl 9.00. Häng på ngn av dom gångerna vettja! =)

2009-09-23 @ 11:42:51
Postat av: tessan

På lördag är jag med! Då ska det brännas fläsk hehe

2009-09-24 @ 08:44:45
Postat av: Jenny igen

Toppen bra där Therese! =) Ses där!

2009-09-24 @ 13:19:08
Postat av: helena

svarade på din kommentar under mitt inlägg :)



KRAMIS

2009-09-24 @ 13:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0