Babysången, vilken succé!

Idag så var det premiär för babysången i Bosvedjekyrkan, både jag och Oskar tycker att det var toppen kul! Han skrattar och "sjunger" med i sångerna. Vi ska defenitivt fortsätta med det.=)
Vi var en ganska stor grupp ca 23 st barn så vi kommer förmodligen att dela upp oss i två grupper. Otroligt poppis verkar det vara. =)
Nu har jag precis ätit lunch och Oskar somnade för en liten stund sedan så nu får jag passa på att blogga lite.

Ikväll är det dax igen... andra gången gillt... jag ska gå på det där "monster" passet på friskis & svettis igen... Lika bra att köra på nu när jag har fått upp farten. =) Tror att jag förmodligen har lyckats lura med mig brorsan ikväll...Han är visserligen lite av ett träningsfreak men han ville testa något annat än kickboxningen...å jag tycker att det blir roligt med lite sällskap! =) 


Henric försökte få Oskar att hålla en fiskerulle framför kameran härom kvällen...gick sådär, Oskar var ganska skeptisk.

Nu ska jag passa på att vila lite...

Må så gott / Jenny

Kommentarer
Postat av: Tessan

Shit va duktig du är med träningen! Jag har försökt komma igång i ett år, men icke..

2009-09-08 @ 14:37:03
URL: http://familjennygrensblogg.blogspot.com
Postat av: Jenny

Tackar! =) Det är ju katastrofläge här så jag måste ju, annars kommer det bli dyrt med nya kläder i höst! =)

2009-09-08 @ 14:43:37
Postat av: Jenny igen...

glömde skriva....häng med vettja! =)

2009-09-08 @ 14:45:06
Postat av: Henric

Skeptisk? Han har aldrig haft det roligare... =)

2009-09-08 @ 18:21:25
Postat av: Tessan

Ja det borde jag verkligen göra.

2009-09-08 @ 22:22:52
Postat av: Jenny igen...

Lördag morgon kl 9.00 ska jag på de igen. Häng på då! =)

2009-09-09 @ 09:48:41
Postat av: tessan

Om Henke inte jobbar (han går jour ibland på helgerna trots pappaledigheten)så är jag med!

2009-09-09 @ 13:31:53
Postat av: Jenny igen...

Ja! =) Va roligt!

2009-09-09 @ 13:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0