Tre dagar kvar...

tills vi åker ner till Malmö för att hälsa på Helena, Niklas och Kjell-Arne. Ser fram emot det väldigt mycket, ska bli jätte roligt! Det blir Oskars första tågresa. =)

Som ni vet har Oskar gjort fot och handavtryck på öppnaförskolan. Nu har vi målat dem med guldfärg och idag har vi ramat in dom. Det blev jättefint och vi blev mycket nöjda med resultatet! =)



I fredags var Daniel och Josefin här på middag, provade receptet jag skrev tidigare i ett inlägg. Blev väldigt gott! =)
I helgen har vi varit hos mina föräldrar och bara tagit det väldigt lugnt.

John Fogerty startade i Östersund på fredags kvällen, han blev 3:a trots en startgalopp och sänkte sin tid med nästan 1 sekund. Han är så duktig! =)

Hej Svejs!

Kommentarer
Postat av: Helena

Åh så fiint! :)

2009-10-12 @ 12:04:38
Postat av: Josefin

Mycket gott var det! Vet du förresten vilken fågel som har tänder PÅ näbben?? Det vet nämligen jag: INGEN!!;)

2009-10-12 @ 16:53:09
Postat av: Jenny

Hahahaha =D Va rolig du är!!! =D

2009-10-12 @ 20:52:46
Postat av: Therese

Va jättefint det blev med avtrycken! Usch så synd att vi aldrig gjorde såna.

hur går det med träningen? Jag har verkligen tappat greppet. Blir nog inget ikväll, men lördag funkar i allafall.

2009-10-13 @ 08:26:04
URL: http://familjennygrensblogg.blogspot.com
Postat av: Jenny igen...

Vi blev jättenöjda med avtrycken! =) Ni kan ju göra nu!? Blir säkert himla fint. =) Jo det går faktiskt bra med träningen...ska iväg ikväll igen och kanske imorgon...vi åker bort torsdag tom tisdag så det blir inget på lördag för mig. Försök komma loss å hänga med ikväll?! Det är jättejobbigt men roligt ikväll! =)

2009-10-13 @ 15:47:10
Postat av: helena

gud vad fin bloggen blivit! snaart kommer ni :) puss o kram

2009-10-14 @ 21:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0