Luciatåg och en liten tand...

Vi ska va med i ett luciatåg Oskar och jag! =) Den 10 december är den stora dagen! Det är kyrkan som ordnar så att babysånggruppen får lussa. Ska bli superkul! =) Kunde ju såklart inte hålla mig från att ordna kläder till Oskar...han ska vara pepparkaksgubbe!! =)



Idag har Oskar fått sin första tand!! =) Såg nåt vitt på tandköttet i underkäken och var såklart tvungen att känna efter...och visst var det en vass liten tand jag kände! =)

Nu ska jag laga mat...Jossan kommer alldeles snart!!

Mys i massor! =)

Kommentarer
Postat av: helena

GRATTIS till 1:a tanden, jihoooo! Lillen <3

Han blir superfin i den där dräkten, ta massa kort! Kram

2009-10-24 @ 10:06:45
Postat av: Jenny

Lovar! =) Henke ska filma och knäppa kort! =)

2009-10-24 @ 11:38:45
URL: http://bagevagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0