Hösten är för härlig!

Det är fantastiskt härligt väder ute! Solen skiner och det är hög och härlig luft! =)

Idag fyller min mamma år!! Grattis lilla mamma på dagen!! =)

I helgen har Henric varit och fiskat, de åkte i lördgasmorse och kom hem igen på söndag em. Ingen fisk för Henric den här gången heller...
Oskar och jag vi tog en promenad ner till stan å lördag fm och mötte upp Jossan. Shoppade en tröja till Henke, blå stickade strumbyxor, en pyjamas till oskar och så fikade vi såklart! =)
På em åkte vi till mormor/ morfar. Min faster skulle komma till mina föräldrar på söndagen så vi passade på att åka upp och träffa alla. Massor med god mat och massor med mys blev det! =)
Min faster hade lagat en jättegod rätt med kyckling, potatis, fetaost och grönsaker. Jättegott var det,  ska få recept så jag återkommer med de om det är någon som är intresserad. =)


Oskar med morfar.


Imorse så provade Oskar sina första majskrokar...=) Såg ut som om att det inte alls var så dumt...=) Nu väntar vi på Henric, vi ska åka till Oscar och Gunvor och fika. Jag passar på att surfa å så och Oskar han tar en fm tupplur. =)


Oskar med majskroken! =)


Ikväll är det hollywood fruar på tv, det måste jag bara se! Dom är ju inte kloka på en fläck de där kvinnorna!

Hej Svejs så länge...

Kommentarer
Postat av: Helena

OJ vad stor gubben blivit!



Kramis

2009-10-05 @ 23:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0