Ensamma hemma...

Nu har vi varit ensamma hemma i 6 dgr. Det har gått jättebra, tiden har bara sprungit iväg! På fredagnatt kommer Henke hem igen...LÄNGTAR!!! ( tror de gäller både Oskar å mig )


Oskar nyss uppkommen ur badet... =)

Idag har vi varit på mitt jobb och hälsat på...det bjöds på tacolunch. Oskar tyckte att det var väldigt trevligt att prata med alla tanterna! =) Somnade i princip samma ögonblick jag satte honom i bilen när vi åkte därifrån...lillpluppen blev så trött... =) Jag passade även på att prata med min chef om jobb...jag ska ju nämligen börja arbeta igen efter nyår!! Känns helt overkligt just nu...men då ska Henric vara hemma med lillprinsen. =)

Nu sussar han så gott i sängen och jag ska passa på att fixa å dona lite.

Simma lungt allihop!

Kommentarer
Postat av: Therese

JA jag ska banne mig hänga med och träna imorrn! =)

2009-10-28 @ 15:35:30
URL: http://familjennygrensblogg.blogspot.com
Postat av: Jenny

Skitbra!!! Rent ut sagt!! =)

2009-10-28 @ 16:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0