1 dag kvar...

till Henric kommer hem igen!!! Längtar som en tokig!! <3

Planen för idag var egentligen att gå på öppnaförskolan...men vi tog sovmorgon istället. =) Både Oskar och jag var så otroligt trötta på morgonen. Jättemysigt var det..det enda trista med sovmorgon är att Oskars sovrutin på dagen blir alldels uppochner vänd. Allt slutade med en ledsen och alldeles ifrån sig liten pojke vid 14 tiden...men det finns inget som lite välling å lite mys med mamma inte råder bot på! =) Nu är klockan strax 16 och han sover fortfarande... Jag har plockat och fixat lite under tiden. Nu var det dax för en kopp kaffe och lite bloggande. =)

Ikväll ska jag träna ett 90 min pass!  Ja, jag vet...helt galet!!
Trodde att det var ett skivstångspass men tog fel på dag, det var igår. Har fått sällskap av Therese så det blir nog himla trevligt! =)
Eva  kommer runt 18.30 tiden och är med Oskar...lillpluppen får lite egen mystid med farmor. =)


Lillprinsen! <3

Dax att förbereda middag. Hej svejs.

Kommentarer
Postat av: helena

hihi världens finaste!



shit vad du tränar på! :)



grymt!!!!

2009-10-29 @ 22:55:47
Postat av: Jenny

Jag måste ju...vägrar känna mig som en "barbamamma"!! =) Men kvällens pass var som ett jäkla maraton!! Sjukt jobbigt..får se om jag tar mig ur sängen imorgonbitti...=)

2009-10-29 @ 23:59:20
URL: http://bagevagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0