Vinprovning & stek...


Igår var jag och Oskar och shoppade lite i Birsta...vi hade helt enkelt en mysig dag med prommis i solen och fika på cafe...mys i massor! =)



Oskar skulle absolut sitta i vagnen på bussen hem... =)


Mycket som händer för första gången nu! =)

Igår kväll var jag hem till Therese på ett litet homeparty med hudvårdsprodukter( eller va jag ska kalla det....) Erika tror jag att hon hette hon som hade hand om oss ( jag, Josefin, Thilde, Helen och Therese), hon kom från ett företag som hette Mary Kay... Vi fick en grundlig rengöring och insmörjning av händer, ansikte och läppar. Grejerna kändes jättesköna och bra men det var ganska så ordentliga priser...
Jossan knäppte lite kort som kommer så snart jag fått dem. =)

Ikväll ska jag på min första vinprovning...ser fram emot det och imorgon är det dax för min första tillagning av porterstek...ser fram mot det också. Mycket spännande!! =)

Idag så tänkte jag ta en prommis ner till stan eftersom det är så fint väder. Allt var klappat å klart...skulle bara kika lite på nätet så jag la Oskar i soffan bredvid mig...då somnade han! Så nu sitter jag här med lillhjärtat sovandes på soffan, vill inte väcka honom utan han får sova klart där och så går vi ner lite senare på stan. =)


Bubben somnade på soffan i nyaste Sesame street tröjan...

Ha en toppen dag alla. Det ska vi ha!! =)

Kommentarer
Postat av: Therese

Han är ju för söt! Det är som du säger, henkes ögon och din mun :)

Ska vi komma förbi nån dag med gåstolen?

Kram

2009-11-27 @ 12:35:47
URL: http://familjennygrensblogg.blogspot.com
Postat av: Eva Granby

Jag har också varit på sminkparty, Mary Kay. Jag köpte ett puder som jag gav till Helena när vi träffades i Stockholm. Allt var så dyrt och jag använder så lite av varan.

2009-11-27 @ 17:07:33
Postat av: helena

hahahaha så söööt han är, sover på soffan!



jaa men mamma, du ska få tillbaka pudret, för jag tycker att du ska unna dig det :) Puss

2009-11-27 @ 19:31:35
Postat av: Helena igen

Åh man ser ju småtänderna på gubben! :)



Idag på mitt första H&M-pass såg jag massa fina kläder, och tänkte att allt kunde passa oskar ;)

2009-11-28 @ 18:54:37
Postat av: Jenny

Va roligt med HM! =) Hoppas det har gått bra?! Jag vet!!! Dom har jättefina kläder på HM. Köpte Sesame street tröjor till Oskar när vi bar på Birsta, stl 80. Passar perfekt! =)

2009-11-28 @ 20:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0