Müsli på lösvikt! =)

Måste bara få berätta vad jag upptäckt på ICA...müsli på lösvikt! =) ( kanske funnits länge...!?!)
Helt suveränt kan jag bara säga. Jag är inte någon fantast av aprikoser och torkade bananer, vill hellre ha lite mer nötter i min müsli vilket gick alldeles utmärkt att ordna när jag fick plocka själv! =)
(Helena det kanske är ngt för dig...?)

Ikväll så är Henric på hockey och vi har en mysig hemmakväll. =)

Ikväll har förresten Oskar borstat tänderna för första gången!! =) Gick jättebra, han blev lite arg när jag tog bort tandborsten...den var nog ganska skön mot kliande tandkött... =)

Satt och kikade på lite bilder och hittade den här...kan inte fatta hur snabbt tiden har gått! Det är nästan 4 månader sedan vi hade dopet...lillgubben...han var så söt i sin lilla klänning! =)




Nu ska jag dricka te å titta tv...

Hej Svejs!

Kommentarer
Postat av: helena

jaså är det sant? var när hur? måste dit. jag vill ha allt utom russin o det finns ingen stans. jo om det finns är det torrt utan andra saker som nötter. ica sa du? :)

2009-11-11 @ 18:59:24
Postat av: Jenny

Japp!! =) ICA i Birsta...borde ju finnas på ngt stort ICA i Malmö oxå?!?! Riktigt jäkla bra!!! =)

2009-11-11 @ 20:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0