Liten update på farsdag!

Igår kväll var jag och åt middag hemma hos Elisabeth tillsammans med Pia. Senare på kvällen var det dax för bio Coco- tiden före Chanel. Vi fick suderduper god mat och jag tyckte filmen var helt klart sevärd, tyvärr så tyckte varken Elisabeth eller Pia att filmen var speciellt bra...

Henric och Oskar var till familjen Micha och åt tacos.





Efter dagens lunch knäppte Henke kort på Oskars 2 små tänder... =)



Nu ska vi alldeles snart börja göra oss iordning för att åka till Håkanstået på farsdagsmiddag. Henric fick en skjorta av Oskar på farsdag, tyvärr så var den lite för liten så vi måste byta...

Massor med mys till er!

Kommentarer
Postat av: helena

hihi tänk att jag blir lika glad varje gång du/ni har uppdaterat! fina små tänder! finfina bilder! kramis



ps. jag vill se den där filmen, vi pratade om den idag faktiskt när jag var hos tjejerna

2009-11-08 @ 23:29:43
Postat av: Jenny

Ja jag tyckte den var bra! =) Vassa som tusan är dom också dom små tänderna! =)

2009-11-09 @ 09:37:26
URL: http://bagevagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0