Längtar till julen... =)

Tror att både Henke och jag längtar lite till advent, jul och sånt! =)
Vi är i princip klara med alla julklappar, jag har gjort advent och lite juligt hemma, köpt Oskars julaftons outfit och lucia outfit samt att vi ikväll gjort en liten julskinka. Hihihihi =)


  
Griljering pågår...           Färdig skinka!!


Sååå mysigt och väldigt gott med julskinka!  =)


Igår när jag lagade mat och inte kunde roa Oskar kom jag på en briljant idé...SVTplay och Bolibompa är grejer det till och med för ½ års bebisar!! =)
Funkade perfekt! =)





Nu blir det glögg, skinkmacka och Efterlyst! Det är mys i stora lass... =)


Kommentarer
Postat av: Helena

hihi perfekt att lillen kan kolla barnprogram så där :) spännande! mmmm gott med skinka!

2009-11-19 @ 11:47:46
Postat av: Pia

Apropå julmys, ska jag skriva upp dig på julfesten den 18 dec?

2009-11-19 @ 17:52:38
Postat av: Therese

Krya på dig!

Blev ingen träning för mig heller, åtminstone inte på F&S, har däremot rivit tapeter hela kvällen och det känns i axlarna :)

Jag kör nog morgonträningen på lördag.

Kram

2009-11-19 @ 22:48:44
URL: http://familjennygrensblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0