Julskyltning...

Igår och idag på fm så har Henke, Daniel, Josefin, brorsan, Mattias och Johan varit och spelat frisbeegolf. Dom är helt sålda på detta! =) De var iväg förra helgen också och ska nog iväg nästa helg också... Det blir en bra prommis och ganska bra träning verkar det som för Henke har träningsvärk i nästan hela kroppen! =)
Frisbeepojkarn har skapat en sida på nätet där de ska skriva om sina frisbeeövningar, kolla in den här. =)


Så här kan det om man inte siktar...=)


På kvällen igår var brorsan, Daniel, Josefin och Mattias här och käkade...goda Mc Granby och gott dricka blev det. Kvällen avslutades med en match TP på PS2. Mycket trevlig kväll blev. Tack älskling för jättegod mat och tack Jossan för mycket god paj!

Idag har vi också varit ute i regnet på en liten julskyltning i Skönsberg. Ganska så mysigt faktiskt..vi tog en prommis dit och bussen hem. Glad blev jag för vi köpte ett par hemtovade ullsulor som jag kan ha i mina kängor i vinter! Supersköna! =) Daniel och Josefin var också där.


Vi fikade på julskyltningen...


Nu måste jag sluta för lilla sonen vill inte sova och klockan är ju nästan 22...ska mysa lite med honom. =)

Natti natti....

Kommentarer
Postat av: Faster

vad kul för grabbarna, jag ska spana in sidan!

lilla gubben så glad han är! ser verkligen ut som att han är på bättringsvägen! :)



han är så söt, jag pratar högt varje gång jag ser honom :) "lilla fina gubben" - haha! blir helt psyko av kärlek till lillen. folk måste tro jag är knäpp, för om jag tex går till stan och tar fram mobilen och möts av bilden på lillen så säger jag högt; "lilla gubben, längtar efter dig"! HAHA!

2009-11-23 @ 09:38:10
Postat av: Jenny

Hahahaha =) Va rolig du är!!! Men snart så är du o norrland igen! Kramar

2009-11-23 @ 11:25:25
Postat av: Helena

ja men det är inte lätt eftersom han är så sjukt söt! jaaa norrland, om mindre än en månad!!!! Jiho!!!

2009-11-23 @ 12:39:35
Postat av: Niffe

Hej! Nån gång funderat på hur man egentligen gör de där bilderna där samma person är på flera ställen, i samma bild? Nu har jag gjort en enkel guide i bloggen, bara att kolla in :)

Gillar din blogg btw, gullig! Ha en bra dag, PussKram /Niffe

2009-11-23 @ 13:08:23
URL: http://accordingtoniffe.blogg.se/
Postat av: Therese

Yes, träning ikväll kl.20! Jag är som en degig klump som behöver formas till ett stenhårt muskelpaket hehe

2009-11-24 @ 11:28:03
URL: http://familjennygrensblogg.blogspot.com
Postat av: Therese

Men shit, det blev ingen träning för mig. Schemat hemma sprack. Usch så dåligt. Var du där?

Vi ses på torsdag.



Kram

2009-11-24 @ 21:00:15
Postat av: Jenny

Japp! Jag var där...sjukt mkt folk å vansinnigt jobbigt i vanlig ordning! =) Ses på torsdag. Kram kram

2009-11-24 @ 21:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0