Fredagsmys!

Ikväll har vi fredagsmys tillsammans med brorsan & rallySally!

Vi har ätit Bite line pizza. Mmmm...va gott! =) Jag har även bakat kärleksmums tror jag att dom heter, blev oxå väldigt goda och självklart så sitter jag här och avnjuter ett glas rött. Mums!!

Nu ligger Henke med Oskar och ska försöka få honom att somna...han har nämligen börjat tjura lite när Henke ska lägga honom så nu blir det hårdkörning. Det är vi som bestämmer vem som ska ligga bredvid å inte Oskar...även fast Oskar verkar tro tvärtom... =)

  
Far & son myser... <3



Mina kärleksmums...

Nu ska jag å bror titta idol.

Hej Svejs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åhhhh han har fått mer hår och ljust set det ut :) lille söta oskar!

2009-11-13 @ 23:11:33
Postat av: h

åhhhh han har fått mer hår och ljust set det ut :) lille söta oskar!

2009-11-13 @ 23:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0