Chokladprovning.

Idag har varit en hektisk dag...vi började med att nästan försova oss till babysången...ja..jag vet...den börjar kl 10.00...men ibland är vi så trötta på morgonen! =) I vanlig ordning var babysången en hit för Oskar. Han hoppar och studsar i mitt knä så fort vi börjar sjunga, han håller på så pass mycket att han blir alldeles anfådd. Lillgubben tycker att det är så roligt! =)
Efter sången blev det en prommis till kyrkan i Skönsberg. Där var det dax för chokladprovning, en kvinna som hette Margaret kom från Spikarö Karamell & pralin och berättade lite om choklad samtidigt som vi fick olika smakprov. MUMS säger jag bara! =) Sen blev det gofika...

Dagen var inte över där....

Nu tog Oskar och jag bussen till IKEA. Köpte dryckesredskapen till fredagens vinprovningen, blev alltså 12 vinglas...6 till mig å 6 till Pia! =) Blev också lite annat som vi behövde...=)

Sen blev det bussen hem igen...

Direkt när Henke kom hem bar det iväg å träna...avslutade kvällen på Håkanstået så Oskar fick bada lite med pappan. =) 





Nu är det strax dax för sängen... Natti natti
 

Kommentarer
Postat av: Helena

vilken dag!



vad fina strumbyxor han har på bilden, och lika söt som vanligt är han! :)

2009-11-26 @ 11:51:56
Postat av: Henric

Långkalsonger om jag får be!

2009-11-26 @ 15:14:55
URL: http://dgolf.blogg.se/
Postat av: Helena

HAHAHA visst ja :p

2009-11-26 @ 22:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0