Bakning.

Nu ligger mina myskillar och sover så jag passar på att ta en kaffe och blogga lite. Henric har varit och spelat frisbeegolf på fm så han passar på att vila lite innan partajet ikväll. Ikväll ska vi nämligen till Sammy & Lisa på inflyttningsfest så Eva & KG ska vara barnvakt. =)



Igår blev jag så sugen att baka...å det sitter fortfarnande i! Hör och häpna! =) Idag har jag bakat chokladdoppade mandelbiscottis... Ganska så fina å goda blev dom. =)




Nu ska jag alldeles strax gå ut och fixa lite granris, ska ha det i blomlådan på balkongen.


Må så gott!

Kommentarer
Postat av: helena

ser gott ut! ser fram emot att du bjuder hem mig på bakat fika i jul :) blink blink



lillgubben! jag har honom som bakrund på min mobil o tittar på honom hela tiden! ha så kul ikväll o glöm inte att fota! kram

2009-11-14 @ 17:55:59
Postat av: Jenny

Jag är hemma nu, Eva & KG har precis åkt. Jättemysigt litet hus som dom har. Hälsade till Sammy & Lisa från dig. =) Blev lite dåligt med foton men Lisa fotade så jag kan nog få ngr bilder från henne. =) Självklart så ska du få komma å fika.=)

Inte länge alls kvar nu tills ni kommer. =) Kram kram

2009-11-14 @ 22:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0