Äntligen!!

Imorgon är det dax för operation av min handled/tumme. Ska bli så skönt att äntligen få någon ordning på den. =) Har jäkligt ont i den nuförtiden...  Som ni förstår förutsätter jag att allt bara ska fungera efter operationen helt utan komplikationer...något annat är absolut inte tänkbart, jag ska ju börja jobba i januari!

Idag har Oskar och jag haft en biodag...helt för oss själva! =)
Trodde att det babysång imorse, men den va inställd av någon anledning...kom inte på det förrän vi stod utanför... =(  Vi hängde dock inte läpp speciellt länge...det blev barnvagnsbio istället! =) Brölloppsfotografen var det som stod på repertoaren...var väl sådär...inte superbra precis.

Nu ska vi dricka lite glögg...mumsigt! =)



Kommentarer
Postat av: Therese

Fin bild på far och son! :)

Jag hinner inte träna ikväll och det känns skittrist, börjar verkligen komma igång och tycka att det är kul. Kanon ju :)



Lycka till imorrn!

2009-11-05 @ 11:24:28
URL: http://familjennygrensblogg.blogspot.com
Postat av: Helena

åh vilken fin bild :)



glögg är grymt!



LYCKA TILL IDAG! Kram *hör av dig hur det gick sen

2009-11-05 @ 14:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0