Världens bästaste lilla Oskar!

Tack så jätte mycket för alla gratulationer! =)

Nu har vi varit hemma 3 dagar och allt har gått så bra, vi bara myser! =)

Vi var till BVC för första gången idag. Där fick vi träffa en himla trevlig barnmorska, vi fick massor med information om vad som komma skall på BVC och så vägde hon Oskar, han har gått 150 gram på 3 dagar! Inte illa! =) Jag var lite nervös att han inte skulle ha gått upp i vikt men ack så fel jag hade....  =)

Ikväll så har Henrics föräldrar och moster med man varit här  och hälsat på en stund.

Imorgon har vi inget inbokat så det ska bli en riktig mys å vilodag.... =)



Oskar idag när han provade nappen för första gången!



Kram kram så länge // Jenny


Kommentarer
Postat av: Syster Helena

Underbara lilla Oskar, jag tänker på er varje dag och längtar hem!!!!!



Kram

2009-05-14 @ 12:18:19
URL: http://missgranby.blogg.se/
Postat av: Farmor Eva

Världens vackraste,mjukaste och snällaste lilla Oskar var helt underbar. Imorgon kommer vi igen och då har jag med mig gammelmorfar och gammelmormor. Pussssssssssssssss

2009-05-14 @ 16:11:53
Postat av: Ida Röding

Mn kanske får bjuda er på lite lunch någondag, looooooooovar att inte dra ut dig in nån snödriva (dom finns faktiskt inte ens kvar här i bushen..). Han är bara sååååååå söt!! Det är du med ;)

Kram påre / Ida

2009-05-14 @ 19:05:17
Postat av: Anonym

Hej!

Grattis till er lilla son.

Anders och Agneta i Västerås(Tobbes mamma och pappa)

2009-05-15 @ 15:29:59
Postat av: Henke

Tack så jätte mycket Tobbes mamma och pappa!

2009-05-15 @ 17:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0