Valborg

På Valborgsmässoafton var vi bjudna till morsan och farsan på middag i Granloholm, det blev oxfile och fläskfile med klyftpotatis.

Den 1 maj for jag och Tommy ut på en liten fisketur. Då jag har en nyinförskaffad videokamera filmade jag så klart. Vi fick ingen fisk denna gång heller men jag fick med mig några video snuttar hem som jag lekt lite med och gjort en liten film, filmen kan ni se här.

Medans Jag och tommy fiskade var Jenny på stan med Pia, de tittade på 1 Maj tåget och åt mjukglass.

På kvällen var vi bortbjudna till familjen Micha, Tilde, Nording och Nils var också där. Grillmästaren Johan fixade kött, champinjoner och paprika som sedan serverades med potatisgratäng och beasås

    

Kommentarer
Postat av: Lotta W

Det är till att äta gott :) Jag hoppas ni får använda kameran till annat också snart! Glöm inte att meddela oss när bäbis kommer.

2009-05-02 @ 18:22:16
URL: http://charlotta-widell.blogspot.com/
Postat av: syrran

ÅHH vad söta de är!!!!!! hihihihihihi********

Längtar till sommarfikat med alla barn som jag ska ordna i Juni! Puss o kram

2009-05-03 @ 09:16:50
URL: http://missgranby.blogg.se/
Postat av: Tessan

Ingen bebis än? Jäklar, jag som var så säker på 1a maj =).

Men när som helst nu..



Kramar och lycka till!!

2009-05-05 @ 12:18:33
URL: http://familjennygren.pånätet.se
Postat av: sis igen

tack sötis!!!!!!



bebbe på g? tänker på det varje dag! lycka till med allt och om ni hinner får gärna henke messa/ringa mig när det är dags så ska jag tänka massa på er samtidigt och ge extra styrka :)

sen så har jag fått ett råd av en vän som körde på det o det funkade bra; att få styrka inifrån! att gå in i sig själv och försöka hitta styrkan där ist för att skrika. ha ha! inte för att jag vet om det funkar, men det tipset hade hon fått och sen kört på det, och det hade varit effektivt. a ja... nu babblar jag på här.



kram

2009-05-05 @ 20:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0