Vilken dag...

det har varit idag. Fullt upp från morgon till kväll. Inte så vanligt i vårat liv nuförtiden (ännu)....=)  Henric har i och för sig haft det ganska lugnt och skönt. pysslat på hemma med sina saker. Jag har varit på sjukhuset större delen av dagen. Jag startade dagen med att dricka en otroligt söt dryck på 5 min och sen provtagning före och 2 timmar efter. Tror inte att jag har någon gravid diabetes men det ska bli spännande att höra vad expertisen säger den 31:a då vi ska träffa doktorn. Efter provragningen hann jag med ett pass gravidvattengympa på sjukgymnastiken och sen en fika på jobbet...
På eftermiddagen så skulle vi hem till Henrics föräldrar tillsammans med Henrics mormor och morfar, middag stod på schemat. Lasange med kaffe och kaka efter blev det. Mkt gott! =)

Vi fick en bukett tulpaner av mormor och morfar och videkissar av Eva som hon plockat. Det är så "vårigt" och fint med videkissar.



Kvällen avslutas hemma med besök av Mattias och hans flickvän Sandra.
Som ni ser blev det en heldag med aktiviteter. =) Nu är det nog natten snart...för både Henric och mig...=)

Natti natti

Kommentarer
Postat av: missgranby

Jag ÄLSKAR tulpaner!



Blir lite avis, vill oxå vara med :p

2009-03-21 @ 08:59:08
URL: http://missgranby.blogg.se/
Postat av: missgranby

hoppas det inte är nån diabetes...

2009-03-21 @ 08:59:30
URL: http://missgranby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0