Vår! =)

I morse blev vi väckta av telefonen kl 7.20, det var från lab på sjukhuset. De ville boka dag och ge mig instruktioner inför undersökningen ( Glucosbelastning) jag ska få göra. Fredag morgon kl 7.30 är det som gäller och så ska jag vara fastande från och med kl 20.00 på torsdag kväll. Själva undersökningen tror jag inte är något problem...är nog bara lite provtagning, men den där lååånga fastan ser jag inte alls fram emot.... 

 Underbart väder har det varit idag, blå himmel och strålande sol. Fantastiskt! =) Jag har suttit några timmar på balkongen och läst i solen, Henric gjorde mig sällskap en stund på förmiddagen. Så mysigt! =)



Kommentarer
Postat av: helena

mysigt med sol, man blir glad!



ojoj, hoppas du mår bra jenny!

2009-03-18 @ 23:28:21
URL: http://missgranby.blogg.se/
Postat av: Claes

Va finna stövlar du har så var det bra med det.

Nu till senaste NYTT JF kommer att kunna kvalla i sommar, det som saknas är intervall träning och en finslipninmg på balansen

Tack för i dag

Hälsningar

Morfar ha ha

2009-03-19 @ 18:55:58
Postat av: Lotta W

Härligt! Hoppas allt går bra med provtagningen och att det inte är något! Kram

2009-03-20 @ 09:41:00
URL: http://charlotta-widell.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0