Slappar Söndag

Idag har jag bara slappat och sovit, förutom en avstickare till Henrics föräldrar, jag har varit så trött hela helgen av någon anledning. Hos Eva och KG åt vi mat och tittade på lite barnkläder som Henric och Helena haft när de var små. Så söta!!

    

Min bror och mor åkte till Thailand idag, de har blivit bjudna på 14 dagars semester av min moster, vill också åka! Kanske kanske får vi nån fin present när de har kommit tillbaka,

Henric har pysslat och donat med bloggen idag, han är så duktig! :)


Kommentarer
Postat av: helena

kläderna är jättesöta!

längtar tills imorn, heldag med familjen, haha! hoppas att den blir lugn!

2009-03-02 @ 11:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0