Oj oj oj....försäkringskassan....vilket ställe...

Idag var vi till Försäkringskassan på en föräldra information. Å det kan jag bara säga...information fick vi, i massor!
Det är märkligt hur enkelt det låter när kvinnan från FK står där framme och berättar om hur vi på bästa sätt använder oss av föräldra försäkringen. När vi gick därifrån känndes det mesta solklart..men det kan jag intyga att det är det inte. =)
Vi fick iallafall tips om att ordna med bank ID för att ( för oss) förenkla ansökningar och dyl. Så det är väl bara att snällt anamma tipset från coachen! =)

I eftermiddags så var  min bror (Peter) hos och en stund och gjorde mest ingenting...umgicks helt enkelt. 
Himla trevligt!  =)



Födelsedagsbarnet i Malmö (Helena) ringde förut och talade om att vårat lilla paket kommit fram och att det var till belåtenhet. =)

Kommentarer
Postat av: Lotta W

Ja det där är inte lätt att hålla redan på! vi var på två informationer innan vi fick Tindra, en allmän och en privat och jag fattar fortfarande inte allt :) Lite koll har man väl efter två barn men det är otroligt hur invecklat allt kan vara.

2009-03-24 @ 21:10:44
URL: http://charlotta-widell.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Ja precis! Verkar super invecklat, men vi får ta de som det kommmer bara. =)

2009-03-24 @ 22:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0