Nu är det vår igen!

Konstigt väder det är nu förtiden.... Snö och blåst den ena dagen och så som idag...strålande sol och blå himmel. Helt underbart! =)

Precis pratat med Helena (Henrics syster) på msn, hon fyller år idag. Grattis gumman! =) Hon var i full färd med att baka och fixa kakor och sånt som hon ska bjuda sina vänner på, tror att de va ikväll de skulle festas på dessa. =)

Nu borde jag göra lite nytta här hemma men istället hamnade jag här....börjar jag kanske bli fast i bloggandet....?
`Du kanske börjar få rätt Helena´....=)
Ska iallafall plocka lite för att sen smita ut på balkongen till solen! =) Henric är hos tandläkaren just nu så jag är själv och då kan jag passa på att få undan lite tråkigt göra här hemma.

Må så gott!  

Kommentarer
Postat av: helena

TACK!!! finfina presenter fick jag oxå :)

JAAaa bli fast i bloggandet!

2009-03-26 @ 10:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0