Familjedag

Jag, Jenny, KG, Eva och Helena har haft en heldag tillsammans, vi var först till Wahlmantextil i Gnarp där vi hittade lite tyger som Helena ska sy sängkläder av till spjälsängen, vi köpte ett rutigt i rosa och ett rutigt i blått samt ett med Disney motiv. Vi tänkte ha ena sidan i rosa och andra sidan i blått, så det går att välja, då vi inte vet om det är en pojke eller flicka som ska komma ut... :)

Sedan for vi vidare till Gränsfors Bruks för att titta på yxfabriken, där vi fick en liten rundtur i fabriken och se på hur tillverkningen går till av deras vackra yxor, de hade även en liten butik där jag hittade en liten handsmidd halsbandskniv, jag tyckte den var alldeles för dyr, men det tyckte inte Eva och KG så jag fick en av dom. Tack så jätte mycket!!

Jenny och Eva smet även in på krukmakeriet och köpte ett par krukor.

         

Sedan vart vi bjudna på mat hos Eva och KG, det vart torsk med pressad potatis, gott!

Ikväll ska alla vi på bio "Män som hatar kvinnor", ska bli spännande, hoppas den är lika bra som boken.

- Filmen var jätte bra tycker både jag och Jenny, rekommenderas!

Kommentarer
Postat av: helena

BRA film! vill se den igen! längtar till serierna kommer...... nån som vet när?

2009-03-05 @ 09:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0