En helt vanlig lördag...

Idag har det vart en alldeles vanlig lördag...inte hänt något speciellt. Tråkigt väder är det också, snö och dis. Inte direkt upplyftande...
Vaknade till nyhetsmorgon där det var mycket prat om Magnus Samuelsson som vann Lets Dance och Mattias Flink som tydligen ska överklaga sin livstidsdom eller nåt. Vet inte om jag tycker att nåt av det är nåt speciellt intressant...
Mitt på dagen bar det av till Birsta för att bistå lillebror som smakråd vid sko inköp. Som tack för hjälpen så blev det lunch på Marco Polo, sallad för mig och pizza för Henke. Sån tur hade vi! =)

Ikväll så är det något som heter Earth hour. vilket innebär att vi ska släcka alla lysen å så mellan kl 20.30 - 21.30. Allt detta för miljön om jag har förstått det rätt...frågan är bara hur jag ska övertala Henric att släcka allt när det är fotboll på tv:n precis just då... Blir kanske en delvis nedsläckning...=)
Nu kikar vi på lite hockey i väntan på fotbollen ikväll.  Heja Sverige!!! 

 Må så gott!

Kommentarer
Postat av: helena

jag o amela släckte allt utom tv:n o robinson, samt ugnen eftersom jag bakar rulltårta med smörkäm! :)

2009-03-28 @ 21:41:52
Postat av: Jenny

Så blev det ungefär för oss oxå, TV och dator var på. =)

2009-03-29 @ 11:22:14
Postat av: Peter Electricitybranch

Personligen tycker jag att det var rätt löjligt med earth hour när inte ens sundsvall som stad bryr sig.



Jag noterade även magbilden en bit under - det blir nog ingen hockey henke, det lutar åt sumo för lillknodden. :D :D



En fin liten blogg har ni också, tja på er... kramar /brollan

2009-03-29 @ 16:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0