En hel dag och kväll själv...

Måndag igen, helgerna går faktiskt rätt så snabbt.
I min/ vår värld så är det v.31+ 0 vilket betyder att det "bara" är 9 veckor kvar!  Det börjar bli ganska tungt och jobbigt för mig nu och så längtar vi efter den lilla som finns där inne... =)

Idag så har jag vart alena i stort sett hela dagen och kvällen blir densamma, men det kan vara ganska mysigt.... Henke har varit borta idag och var bara hem en snabbis och åt middag innan han skulle hämta Macke, de ska på tredje slutspelsmatchen.  HEJA TIMRÅ!!! =)

I helgen så var vi upp till min pappa i Nyland. Mamma och bror är ju fortfarande i Thailand så vi tänkte att han kanske skulle vilja ha lite sällskap...å så fick jag min hund och häst abstinens tillfredställd för ett litet tag. =)
Det blev en lugn och stilla helg med god mat, promenader och så fick jag som jag ville...vi tittade på melodifestivalen/ andra chansen. =)

                                        

Henric & Budda på promenad
Henric & Budda på promenad.


Nu e det dax för en tur till tvättstugan.
 
Må så gott! =)


Kommentarer
Postat av: helena

här händer inte mkt......

2009-03-16 @ 08:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0