Sommar, sol och pyssel....

Här har det vart stilltje minsann! =) Jag har haft så mkt annat pyssel att fixa med och Henric har jobbat så vi har inte fått till något inlägg på ganska lång tid nu..men nu kommer ett rykande färskt! =)

I tisdags så var Oskar och jag till Josefin (Daniels sambo) och hälsade på. Vi fick köttfärspaj och kladdkaka till lunch. Jätte trevligt och gott! Efter det så hade vi tid hos doktorn på BVC. Gick väldigt bra och Oskar charmade både doktorn och sköterskan! =)

Onsdag och torsdag har jag målat och pysslat på balkongen. Den såg så tråkig och dassig ut så jag ville fixa till den lite och så ville vi skaffa en elgrill. Tog sin lilla tid men nu är det färdigt! =) Jag blev jätte nöjd, tror att Henke blev det också. Tog lite bilder i går kväll.

         

Ikväll ska vi till Sidsjö trädgårds cafe och äta grillbuffe med Eva, KG, Helena och Niklas. Det ska bli så mysigt! Oskar och jag ska ta en promenad till Håkanstået innan Henric kommer hem. Helena ska nämligen göra slingor i mitt hår. Sån tur har jag!! =)

Må så gott i solen!


Kommentarer
Postat av: helena

fint!

2009-06-28 @ 20:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0