Fy för busväder!

Oj oj va dagarna springer iväg...fattar inte vad jag gör på dagarna men helt plötsligt har det gått en vecka! =) Å fy vad det har blivit trist väder det bara regnar och blåser...men kan nästan tro att det blivit höst igen! Hoppas innerligt att det blir bättre till midfsommar.

Helgen som gick så var Oskar och jag hemma själva och myste... =) Henric var nämligen i fjällen med Johan och Mats och fiskade. Dom hade det väldigt trevligt förutom att det hade spöregnat på dom den större delen av tiden....



Oskar och jag fick besök av Sara Holm på fredag kväll. Jätte roligt! =) Det var så längesedan jag träffade henne...närmare bestämt ett år sedan...helt galet! =)

På lördag em/kväll var det dax för en liten släkt middag hemma hos Eva och KG. Henkes kusin Linda från Borlänge var i Sundsvall och hälsade på med sin familj den här helgen och då ville dom så klart träffa Oskar. Himla trist att Henke inte kunde vara hemma den här helgen men Oskar och jag åkte dit. Det blev en himla trevlig kväll med mycket god mat.


         


I söndags så var det en lugn hemma dag i väntan på att Henric skulle komma hem.

I lördags var vi i ST. Lite speciell upplevelse att knäppa kortet det kortet.
Vi var på sjukhuset hos fotografen och allt såg ut att kunna gå hyfsat ända tills Oskar bestämde sig för att han inte alls tyckte att det var en bra ide! Han grinade och skrek och fotografen pratade i falsett och viftade med en nyckelknippa för att Oskar skulle sluta gråta och titta mot kameran...det funkade till slut och som tur är så syns inte detta spektakel på bilden! =)



Nu ska jag börja packa ihop oss innan vi ska promenera ner till stan för att fika med Pia och Elisabeth.

 Må så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0