Svensexa, Fångsjöbacken & borta bra men hemma bäst.

Se där, se där.... så var det måndag igen! Fattar inte var dagarna tar vägen! =)

Nu har  Eva och KG kommit hem från Norge så vi är hemma i Bosvedjan igen.

I lördags morse kl 7.15 så skjutsade jag och Oskar ner Henric och Andreas till Konsum parkeringen på Skönsmon. Det var nämligen där som svensexegänget hade stämt träff innan dom skulle kidnappa Henrik Nygren. Dom åkte sen mot Hammarstrand till ett ställe där de skulle rulla utför en backe inuti en jättestor boll. Kallas Zorbing och låter helt galet och farligt i min värld! =)
Efter detta va det dax att köra fyrhjulingar på en terrängbana. Dagen avslutades med ett paintball krig på Storholmen, grillning och bastubad,  å vad jag förstått så gick den mycket grabbiga dagen hem hos brudgummen. =)



Vi skulle åka till mins faster i deras stuga på söndagen så Henke kom hem runt kl 23.

Vi kom till Fångsjöbacken där de har stugan runt halv elva på söndags fm och åkte hem runt kl 18. En ganska kall dag tråkigt nog men det var mysigt ändå. =)

  

Idag hade jag tid på vårdcentralen för min onda handled/tumme. Har ju haft min "rockenroll"skena i ungefär 5 veckor nu men tycker inte att det blivit något bättre. Jag hoppades på en kortison spruta idag och det var precis vad jag fick! =) Nu ska jag egentligen avlasta tummen och handen helt men som ni alla vet kan det bli lite svårt med en son på 2 månader hemma och som desutom väger ca 7 kg. Men jag ska absolut göra mitt bästa för jag vill inte att det ska bli operation.

Idag har vi köpt tapeter till Oskars rum så ikväll har vi röjt  hans rum, imorgonbitti kommer KG och börjar spackla och måla.  Återkommer med bilder när det är färdigt! =)

Här kommer en bild på vår nakenkatt! =)



Må så gott!

Kommentarer
Postat av: gggranbys sis

Oh gud jag skrattade högt här när jag såg lille kissen, hihihihi. men jag älskar ju honom när han är rakad.



ser ut som en mkt lyckad svensexa!!!!

2009-07-06 @ 23:44:40
Postat av: Jenny J

Huga vad fuuuul han är Valdo!!! Underbara kisse!!!

2009-07-07 @ 08:22:34
Postat av: Jenny J

Huga vad fuuul han är Valdo!!! Underbara kisse!!!

2009-07-07 @ 09:48:19
Postat av: gladh

tycker synd om walle

2009-07-09 @ 23:17:43
Postat av: frysha

ARE YOU SERIOUSE?!?!?!??!

2012-06-17 @ 00:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0