Nu är han döpt vår lille Oskar! =)

Idag har vi haft vårt dop för Oskar.

Blev en jätte mysig dag med både Henkes och min släkt. Dopet var i Selångers kyrka och vi hade en super gullig och fin präst som hette Barbro Johansson. Efteråt så åkte vi alla hem till Henkes föräldrar där de hade bullat upp med både paj och tårta. Vi hade otroligt tur med vädret! Solen lyste på oss hela dagen idag och det var säkert 20 - 25 grader varmt. Helt underbart. Oskar fick många och fina presenter.

           
                 
         

              

Tack så jätte mycket alla som var där! Ett litet speciellt tack till Eva, KG och Helena som fixat och donat med allt inför och under dopet samt till Lisa och Sammy som sjöng och spelade helt fantastiskt i kyrkan och till Christer som som spelade och sjöng en extra sång. Lisa sjöng så fint att jag inte kunde hålla mig från att gråta en skvätt....



Henric har ju sin födelsedag på måndag så jag hade köpt en liten present till honom som han fick lite i förtid.... =)



...men nu är det alldeles strax för sängen....vi är jätte trötta... Sov så gott!

Kommentarer
Postat av: syster granby

TACK själv det var em toppendag! Allt för Oskar!

2009-07-19 @ 19:54:42
Postat av: granbys sis

här händer inte mkt....... bilder på lillen snart?

2009-07-31 @ 09:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0