Bröllop å annat kul!

Har inte bloggat på ett tag nu...inte för att det inte händer grejer, snarare tvärtom! =)

Någon dag efter dopet så var jag och Oskar ner på stan och fikade med Josefin. Jätte mysigt! =) Oskar fick då prova att sitta i en egen stol för första gången...gick väl lite sisådär... =)

    

Lillpållen John Fogerty har startat igen och det gick väldigt bra. Han kom sexa och hade en startgalopp så det hade säkert kunna bli en bättre placering men jag är super nöjd! Ny start på måndag den 3e augusti.



I lördags så var vi på bröllop. Therese och Henrik gifte sig i Skeppshamns kapell ute på Åstön. Allt var väldigt vackert! =) Efter bröllopet var det middag och fest på Therese familjs släktgård som också ligger på Åstön. Jätte vacker miljö och fina gamla hus. Oskar och jag åkte hem ca 21.30, då var middagen färdig och det skulle bli dans. Henric stannade kvar och kalasade lite, Helena och Niklas hämtade honom på natten.

              

         

               



Häromdagen så var vi till Henrics fasters stuga med Mattias Broman. Väldigt fint där! =) Vi grillade korv och fiskade lite, blev dock ingen fisk.



Igår tog Oskar och jag bussen till Josefin. Vi skulle få lunch av henne. =) Undertiden vi åt så ville Oskar promt vara uppe så då pallade vi upp honom i deras fåtölj...å se så nöjd han ser ut! =)



Nu måste jag göra lite nytta....vi ska nämnligen ha en riktig myspys kväll ikväll så det är lite att fixa med innan... =)

Må så gott alla!  Jenny

Kommentarer
Postat av: Stor Prinsen

Lill Prinsen!

2009-08-07 @ 15:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0