Sandra & Loke

Idag har Oskar och jag varit och hälsat på Oskars tremänning Sandra. Hon har en amstaff hane på 7 månader som heter Loke. Superdupersöt kan jag bara säga!! =) En riktig sötnos som tyckte sååå mkycket om Oskar! =)


Oskar & Sandra



Loke


Efter fikat hos Sandra åkte vi hem och hämtade Henric för att fortsätta till Håkanstået där det stod badning för Oskar på schemat.
Nu sover Oskar och Henke är hos brorsan för att titta på fotboll.

Fick ett mail idag från Lensway att mina brillor var skickade!?!?! Kan det verkligen stämma? Väntar med STOR spänning på posten imorgon. =)

Imorgon är det dax för lussefirande i kyrkan. Kl 12.00 ska hela familjen till kyrkan för gröt och skinksmörgåslunch och sen kl 14.00 ska Oskar vara pepparkaksgubbe i luciatåget, alla mammorna ska ha konfirmandkåpor på sig. Henke ska filma och fota så vi återkommer med bilder. =)

Nu ska jag lägga upp benen i soffan!

Hejs Svejs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0