Ny bilstol!

Imorse kl 10 hämtade vi Helena och Niklas på tågstationen, de har åkt hela natten från Malmö. Jätteroligt att dom har kommit hem över jul! =)
Lunch blev det på Håkanstået, Henke och jag smet iväg en timme för att hämta Oskars nya bilstol som kom idag. Nu sitter den på plats och den passar lillprinsen alldeles perfekt!!


En trött liten kille i sin nya fina stol...=)

Oskar hann också med ett bad med farfar innan det var dax för hemresa...nu ligger både Oskar och pappan och sover. Dom var så trötta när vi kom hem. Själv så väntar jag på sista avsnittet av Biggest looser på 5:an...det är otroligt amerikanskt men man blir faktiskt litet peppad att sätta fart med både diet å träning måste jag erkänna..=)


Henke provar Helenas julklapp från Niklas...Är han inte söt i rosa lurar? =)


Oskar leker med farfar i lådan som bilstolen kom i...




Nu är det tv dax...  Hej Svejs!

Kommentarer
Postat av: Faster Helena

Lillknoppen har fått en fin stol! Ja det är skönt att vara hemma! och mysa med er! ses imorn!

2009-12-17 @ 19:17:35
Postat av: Jenny

Oj va snabb du va!! =) Ses imorgon!! =)

2009-12-17 @ 19:19:07
Postat av: Jossan

Vad bra stolen blev! Nu behöver han inte sitta ihopklämd längre ;) Tur att vi skippade discgolfen idag, verkade som att det var rätt kallt brrr!

Vi ses på söndag, kram kram

2009-12-18 @ 22:51:49
Postat av: Faster Helena

ha ha skrev jag precis när du bloggat el? :p hehe... er blogg är den enda jag kollar nu för tiden..

2009-12-19 @ 22:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0