Några händelserika dagar...=)

Måste bara få tala om vad Henric sa till mig idag...vi satt och pratade om gårdagens fest och livet i allmänhet och då säger han att för honom så känns allt så himla bra, livet känns komplett nu! Nu är det liksom bara att leva på... Ja vad ska man säga...jag blev så rörd att jag började gråta för precis så känner ju jag...Världens bästa Henric de är precis vad det är! ♥♥♥♥♥♥

Det har hänt en hel del den här helgen...

I torsdags så var vi upp till mina föräldrar i Nyland. Vi stoppade till lite i Härnösand på Dollarstore, blev lite smått och gott inhandlat. =)


Oskar hos mormor och morfar. =)

I fredags var det dax för julbord på Altinska. God mat och trevligt ställe. Blev dock en ganska komisk start på det hela. Killen som serverade oss välte ut en flaska öl på bordet och KG, Henke skulle slänga över servett till KG så att han kunde torka upp det och då välter han Evas vinglas...så vårt bord badade i vin och öl! Stackars killen skämmdes som bara den...men allt gick ju bra så det gjorde ju inget! =)
Peter var hemma med Oskar.



Igår fm så var Oskar hos farmor och farfar medans Henke och jag var och spelade frisbeegolf tillsammans med Daniel, Jossan, Johanna, Mattias, Johan och brorsan. På em gjorde Henke revbenspjäll som vi skulle äta idag.


     Frisbeegolfarna                         Ribs


Lördag kväll var det dax för födelsedags fest!! Daniel fyllde år så vi var bjudna på middag. Det blev en toppen kväll med god mat och dryck. Vi sjöng singstar så vi var hesa och kvällen slutade...hör å häpna...på Oscar!! =) Oskar var hemma med farmor och farfar,de blev avbytta av mamma som sov hos oss igår natt.




På Oscar mötte Henke en kändis när han var på toaletten....


Ser ni vem det är....=)

Idag har vi slappat och ätit upp Henkes supergoda revbenspjäll! =)

I tisdags var det den 1 Dec och Oskars namnsdag. Eva och Kg var förbi på middag och hade såklart med sig en liten present till Oskar. =)


Oskar med sin nya tygbok. =)


Nu ska jag titta tv.

Hej Svejs


Kommentarer
Postat av: Helena

oj vilken helg! man ser verkligen var klimpen har vuxit där han sitter i peters knä :) sötoskar!!!!

o la la, vad kul att ni gick ut på oscar och festen ser kul ut! kraam (11 dar kvar)

2009-12-07 @ 08:49:08
Postat av: Josefin

Hahah! Vilka bilder! Mina läppar är alldeles lila efter vinet =)Oskar är som vanligt lika söt på alla bilder, lillgubben...

2009-12-07 @ 22:06:32
Postat av: faster igen

lillbubben, jag smälter. blogga mer bilder :)



menar ju i det jag skrev VAD han har vuxit, haha, inte VAR han har vuxit! lilla sötisen. den bilden är så söt, han ser så nöjd o häpen ut :)

2009-12-08 @ 08:25:52
Postat av: Jenny

Ännu mera bilder...å jag som tycker att jag fullkomligt bildbombar bloggen! =D Mmmm...han är storkille nu! =) Världens gosigaste pojke...♥

2009-12-08 @ 11:48:01
URL: http://bagevagen.blogg.se/
Postat av: Helena

haha förlåt, du bloggar ju masssa :) bara jag som aldrig får nog :D hahaha!

2009-12-09 @ 07:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0