Dan före dan före dan före dopparedan!

Snart är det julafton bara några få dagar kvar nu! Ser fram emot det jättemycket! Ska bli så roligt med Oskars första julafton, det ska filmas och fotas kan jag lova! =)

Helgen har ju sprungit förbi i vanlig ordning... I fredags så sov Helena över hos oss, jätte mysigt. Henke och jag fick sovmorgon på lördag. Super härligt!!! Tackar vi så mycket för!! =)
Daniel och Josefin flyttade i helgen så Henke var där och bar kartonger på lördag, då var Oskar och jag bara hemma och myste...
Söndag då var det dax för en fikaturné. Vi började med ett adventsfika hos familjen Nygren. Det bjöds bla på glögg, pepparkakor m ädelost och skumtomtar ! Väldigt trevligt! =)




Efter det fikat så fortsatte vi ut på Alnö hem till Henrics faster. Det var roligt för jag har bara träffat Elisabeth tidigare och inte Sören. Runt 19 tiden var vi hemma igen med en aningens speedad son, blev dåligt sovit på dagen så han blev riktigt övertrött när vi kom hem...men men det gick ju de också! =)

Idag har vi kockat...lagt in sill och gjort senap. Spännande minsann! =)



Nu är Henke på innebandyträning och jag bloggar å dricker kaffe fast jag borde nog börja med middagen..=)



Oskar har fått låna en gåstol av Alvin. =)


Hej Svejs


Kommentarer
Postat av: Helena

fina bilder! vikken fin kille jag har :) haha! längtar efter karln men får se honom imorn! Jippi!



kan aldrig bli mätt på att träffa "limpan" heller så snart kommer jag! Kramis

2009-12-22 @ 00:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0