Brillormar och fler bissingar!

Jag har idag varit och gjort en synundersökning, utifallatt min syn skulle ha blivit sämre men den var ungefär den samma så nu har jag beställt nya glasögon. =D Tjoho!! Jippi!!!
Provade att beställa genom Lensway. Jag har haft 4 st bågar hemma som jag testat och valde ett par av dem. Gjorde beställningen ikväll och det står preleminär leverans imorgon..kan det verkligen stämma?!?! Ska iallafall bli roligt med nya och de kostade endast ca 750kr!!! Helt otroligt!! De blir julklappen från Henkepenke! =)

Oskar har haft det lite jobbigt i några dagar, han har varit mycket gnällig och gnölig. Misstänkte att det var fler tänder på gång...å mkt riktigt så är det en framtand på väg så nu går han på Ipren för att livet som bebis inte ska var så jobbigt...=)


Oskar och Sally härom kvällen... Notera greppet Oskar har.. =)



Henke och Oskar sover redan och jag börjar känna mig lite tung i ögonlocken...så det är kanske dax att göra dom sällskap.

Natti natti.

Kommentarer
Postat av: faster

halå! aså jag funderar över oskars klädstorlek. man vill ju att han ska kunna ha kläderna ett tag. inte växa ur direkt i december :) 86/92 (1-2 år är den storleken ju) borde vara bra va? el större så att han kan ha dem hela vinter/vår? ja är borta hela dan, men kan du messa mig nu när du vaknar! Pussis

2009-12-09 @ 07:45:50
Postat av: D.golf team member

Vi gillar inte att det tjuvtränas under veckodagarna!! Speltillfällena skall endast ske i veckosluten! Du har ett barn att ta hand om, tänk på anknytningen är livsavgörande vi så låg ålder!! Annars... BUP

2009-12-09 @ 14:24:43
Postat av: Josefin

Oj vad min glasögon blev himla dyra helt plötsligt! Du får komma hit och äta rödbetssallad och visa glajjorna =)Du har dina fina stövlar här också!

2009-12-09 @ 20:34:41
Postat av: Jenny

Ja men kan du fatta va billigt!?!?! Helt galet! =) Inväntar med STOR spänning morgondagens post!! =) Ska du spela frisbee på lördag? Pappa ska ev starta med Jompa på Bergsåker på lördag så jag kanske kanske ska dit också...men inget är bestämt ännu. Kram kram

2009-12-09 @ 20:52:42
URL: http://bagevagen.blogg.se/
Postat av: Jenny igen...

Upptäckte just att jag glömde svara på Helenas kommentar... 86/92 blir alldeles utmärkt!! Det har han nog alldeles säkert fram till våren. Kram kram

2009-12-09 @ 22:38:35
Postat av: Josefin

Ja men det skulle vad skoj att ta en liten runda på lördag, vi som var så bra! =)Vi kan väl höras imorgon om det. Nu måste jag baka tårtor tills sista dagen på praktiken..har ingen lust alls..

Kram kram

2009-12-10 @ 16:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0