Svensexa....

Idag har det varit en sån där otroligt varm dag igen, känns nästan som om man är utomlands. Jättehärlig kväll! =)

Oskar och jag har varit hemma själva större delen av dagen, Henke har nämligen varit med och fixat Andreas Nordings svensexa som gick av stapeln idag swå han åkte hemifrån redan 7.15 i morse. Svensexan började med att de hämtade Nording hemma hos sig, sen blev det forsränning nedför Ljungan med picknick och bad. Eftermiddagen spenderade de på stan bland alla drakbåtsfestande personer. Stackars Andreas fick bära kilt och läderkeps...och som om det inte räckte så fick han paddla i Selångerån på en surfingbräda från Navet och upp förbi all publik som stod och tittade på drakbåtarna...
Jag och Oskar hade åkt hem till Daniel och Josefin.  Vi skulle förbereda maten och fixa lite i lokalen dit grabbarna skulle sen efter stan. 
Josefins mamma och syskonbarn från Skövde är och hälsar Daniel och Josefin så Oskar och jag fick träffa dom idag. Vi hade så mycket att göra med maten till grabbarna så själva åt vi pizza till middag. Inte heller dumt kan jag säga... =)
Oskar och jag åkte hem vid 21- tiden å då var det dax för bastning nere i festlokalen.
Det var väl i stora drag allt för dagen...ska bli spännande å höra mer imorgon och titta på kort. Forsränningen blev tydligen filmad så det ska bli skoj att se sen. =)


Oskar i kökssoffan! =)

               
Josefin, Julia och Oskar.    Fotoshoppat det enda kortet jag fick från svensexan ikväll! =)

Min bror från Malmö har varit uppe i norr och hälsat på i  veckan som varit och imorgon så kommer han och hälsar på oss. Jätteroligt! =)

Oskar sover gott sen länge och jag har parkerat i soffan men känner att det snart är dax för sängen för mig också.
Natti natti

Kommentarer
Postat av: helena

fina bilder! :)



äcklig bild på nording :p

2009-08-09 @ 10:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0