Sundsvall - Malmö ToR

Har ju glömt att blogga om vår kommande semestertripp till Malmö! =)

Vi ska åka tåg ToR till Malmö i Oktober. Vi åker på en torsdag morgon och kommer tillbaka till Sundsvall på tisdag kväll. Min lillebror Peter ska också följa med, han ska bo hos vår bror Kjell-Arne och vi ( Henke, jag och Oskar) ska bo hos Henkes syster och Niklas. Vet inte riktigt vad vi ska göra ...mer än att tokmysa och att en dag är bokad för ett besök i Köpenhamn. Ska bli fantastiskt roligt! Ser fram emot det jätte jätte mycket! =)
Så roligt att ha något sånt här att se fram emot i höst! =)



Hej Svejs!

Kommentarer
Postat av: hille

Och lyckligare än mig är ingen :)

Tok-mys! Jag ska passa upp er med god frukost och god mat. Jag ska baka och mysa med Oskar varje dag! Ser även fram emot Henkes Lasagne som han får ta och laga!



Jag vet inte om de har höjt priserna på Glasögon, men här är prislista:



Enkelslipade glasögon med valfri båge i hela butiken 995:-

Progressiva glasögon med valfri båge i hela butiken 2495:-



Synundersökning, legitimerad optiker 295:-

Super antireflexbehandling 0:-

Extra tunna glas vid behov (index 1.56 till 1.9) 0:-Repskyddsbehandling 0:-

Designfordral med microfibersduk 0:-

2009-08-18 @ 14:07:55
Postat av: hille igen

ser att det verkar finnas i sthlm, måste vara nytt. men det är väl inte därför bara ni kommer :p

2009-08-18 @ 14:08:41
Postat av: Jenny

nej nej...vi kommer inte bara för glasögonen! Kommer självklart för att hälsa på er!! =)

2009-08-18 @ 15:24:15
Postat av: hille

skojar ju :p

2009-08-19 @ 08:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0