Regn regn och ännu mera regn....

Det bara regnar å regnar...jätte tråkigt. Känns som om det blev höst jätte snabbt...

Igår kväll var jag med några vänner ( Pia, Elisabeth och Sara) på Tandoori house och åt en god middag och drack en del gott vin. Inte alls dumt!  Efter det så gick vi vidare till Bishops arms och drack lite mera vin.... =)  Jag smög in hemma runt 01.30 - tiden och vaknde med  lite huvudvärk runt 06 av att ett par små fötter i sidan.  Låter det inte underbart! ? =)

    

Idag skulle vi till Eva och KG för att Henric skulle fixa klart sin spötub. Han tog bilen dit och Oskar och jag tog en prommis i regnet, det var faktiskt inte alls dumt. Lite varmt och blött blev det innan vi var framme...det sista gäller bara mig då Oskar sommnade ca 10 min in på promenaden. =)

       

Ikväll så var vi bortbjudna på middag till Mattias Glad. Josefin och Daniel var också där. Vi fick kött, potatisgartäng, sallad, vitlöksbröd och så hade Daniel och Josefin bakat en sockerkaka. Allt var fantastiskt gott! =) Det blev lite guitarhero för grabbarna också.

         



Så här trött blev Oskar på hemvägen.. =)

Nu är vi hemma och laddar inför ett besök i svampskogen tillsammans med familjen Micha imorgon. Ser fram emot det då det ska var soligt och fint väder imorgon. =)

Natti natti..


Kommentarer
Postat av: granby

underbara bilder! så glad att du bloggar så ofta!



kan du maila mig eller skicka på MSN, de bilderna på mamma och pappa med klimpen! Vill ha dem i bra format så jag kan framkalla :)

2009-08-23 @ 08:38:22
Postat av: pia

Jo, men nog var den av läder..?

För övrigt var bananerna fina!

2009-08-23 @ 10:59:08
Postat av: Jenny

Fixar det Helena, ber Henke ordna så det blir rätt! =)

Visst var det läder! Väldigt vanligt med lädertapeter...eller? =) Instämmer om bananerna, dom var utsökta! =)

2009-08-23 @ 19:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0