Lattemamma...ett uttryck jag börjar förstå... =)

Vi har som ni kanske förstår av rubriken varit på stan och fikat igen...=) 
Idag har vi träffat Sara Holm över en fika.
Jätte trevligt!  =) Hon ska åka till Norge och jobba som sjuksköterska i höst och behövde lite tips och råd och kanske framförallt ett litet peptalk! =)
Helt övertygad om att det kommer att gå hur bra som helst, väldigt trevligt att arbeta hos "grannarna". =)
Efter fikat så blev det ett varv på stan och så klart lite shopping till Oskar. Han fick en ny mössa på P.O.P och en ny jacka/anorak , jättefin men den är lite stor just nu så vi får vänta ngn månad innan den kan användas. =)




Stora killen sitter i en egen stol på café


Ikväll var vi en sväng till Eva och KG. Henke skulle ordna något med en tub till sitt fiskespö....

   
Oskar sommnade i bilen på väg till farmor och farfar...




Nu är det natten.

Natti natti...

Kommentarer
Postat av: missgranby

oj, jag känner inte igen lillgubben :)

spännande o se hur han ser ut i okt. vad tror du han har för storlek då? OM jag springer på ngt fint.... man vet ju inte. Kanske inte vågar heller, han växer så fort.

2009-08-20 @ 22:10:08
Postat av: Jenny

Jo han växer så det knakar... =) Jag skulle nog gissa på stl 80 i oktober kanske... Han har stl 74 nu å då e det en aningens för stort. =)

2009-08-20 @ 22:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0