Bärstol och puré!

Min mamma har sovit hemma hos oss igår natt, hon har jobbat så att det passade bättre att göra så än att åka hem till Nyland. Vi tog en promenad tillsammans med Peter och Sally idag i det fina vädret, jätte härligt! =) Under den promenaden så lyckades  Oskar pillra in tummen i munnen. Så söt! =) När han väl får ordning på händer och fingrar så kommer han att bli en riktig tummsugare. =)

    

Jag hade tänkt åka och träna ikväll på Friskis & Svettis, dom har öppet hus i 2 veckor nu och jag känner att det börjar bli dax att röra på mig igen... =) Men som sagt var...jag hade tänkt träna....det blev svampskogen med Henrics föräldrar istället. Ungefär 2 timmar i skogen med Oskar på magen det är träning det med! =)

       
         

I mitt förra svampinlägg skrev jag att det är ganska tungt och obekvämt att bära Oskar i bärsele en längre stund...då fick jag en toppen kommentar av Jenny..de har en bärstol som vi kunde få låna. Så ikväll efter svampskogen så bar det av till Klingsta för att hämta den.



Vi var ju så klart tvugna att testa den nästan omedelbart!

Oskar har också fått provsmaka puré idag för första gången, vi videofilmade det såklart! =)



Nu är klockan mycket så nu ska vi strax krypa ner i sängen.
Godnatt å sov så gott!

Kommentarer
Postat av: helena

söt han är med tummen!

glad blir jag när jag ser klippet! :)

och bilden på dig jenny och han i bärstolen är för underbar!

2009-08-26 @ 09:58:56
Postat av: elisabeth

han är ett riktigt söt-troll !! håller med att bilden på er är jättefin

KRAM elisabeth

2009-08-27 @ 08:55:08
Postat av: Jenny J

Huga vad stor han blivit, Prinsen, och huga vad fin han är! Gladfis! Underbar film! Kram på er

2009-08-27 @ 22:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0