ännu mera bröllop! =)

Så var det gjort...sommarens sista bröllop är över! =)
I lördags så gifte sig Andreas Nording och Tilde Johansson. De gifte sig i GA kyrkan och hade festen på kårhuset. Riktigt bra upplägg. Gillar att det blev så tillgängligt inne i stan. =) Det var ett mycket vackert bröllop, mycket god mat och en himla bra fest enligt Henke...jag åkte hem ca kl 21. Oskar var hos farmor och farfar så jag hämtade honom och sen for vi hem och myste i sängen... =) Henke ramlade in ungefär kl 02 på natten...i betydligt bättre form än sist på Therese och Henriks bröllop....=)
Jag skulle nämligen jobba på söndagen så han visste att han och Oskar skulle spendera dagen tillsammans...å då kanske det inte är så kul att vara superbakis....=)

Jag jobbade som sagt var i Söndags...inte på mitt vanliga jobb utan på årets Selångermarknad. Brukar göra det varje år. Henrik, Oskar, Eva och KG tog en prommis i regnet till marknaden. Det hände inte dett dugg så jag kunde gå i lugn och ro med dom på marknaden... Toppen bra! =) Det enda som blev införskaffat var 10 par strumpor till Oskar...och inte att förglömma...korv till Henric!  Väldigt viktigt! =)


         

         

         

         





Många många kramar / ~Jenny~

Catrine...om du läser detta...Massor med kramar från oss till dig!! Jag tänker på dig varje dag!  Ses snart när du piggat på dig. ~Jenny~



Kommentarer
Postat av: granby

Åh vilka fina bilder och vad underbar klänning tilde hade!



Och lillen har blitt så stor så jag skrek här hemma :O I stolen där han sover, ojojoj en liten pojke (ingen bäbis).



Så lycklig att ni kommer snaaaart :) Kram helena

2009-08-17 @ 18:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0