Varmt å skönt ute! =)

Nu är det så härligt ute, 18 grader varmt och strålande sol! Underbart! =)

Idag var vi till Ljustorpsån och tittade på vattnet. Henric och Tommy ska förmodligen fiska en del i helgen. Vi åkte till Lögdö bruk och där var det ju jätte jätte fint! En liten gammal och mycket fin kyrka låg alldeles intill vattnet.



Imorgon ska vi till Nordichallen för att gå på årets Vårmässa på dagen sen på kvällen/em blir det nog lite hockey VM på tv. Henric och Tommy passar nog på att åka och fiska på em direkt efter vi varit på mässan.

På söndag ska jag (kanske Henric också om han inte fiskar..) till mina föräldrar. Det är trav på Dannero och hör och häpna.... "min" lilla John Fogerty ska kvala för första gången i sitt liv! Det måste jag ju bara se! =) Pappas lilla nordis Elin ska också starta så det blir nog en heldag på travbanan... Hoppas det lika fint väder som idag! =)

Nu ska jag sätta igång att laga mat...Henric tog en promenad till affären för att inhandla lite gott till ikväll...=)

Hoppas ni har en lika toppen kväll! =)

Kommentarer
Postat av: hille

vad mysigt ni har det! det är ni värda blink blink

2009-04-24 @ 22:46:16
URL: http://missgranby.blogg.se/
Postat av: Lotta W

Härligt! Jag antar att ni haft det väldigt mysigt i det här vädret! Hoppas det håller i sig ett tag till.

2009-04-27 @ 00:24:48
URL: http://charlotta-widell.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0