Sängbyte...och fortfarande ingen skymt av någon bebis...

Vi har fått en "ny" säng... nästan som av en liten slump!  =)
Så här gick det till....
På långfredagen var vi hemma hos fam. Broman på födelsedags/påsk lunch och där fick jag lägga mig att vila i deras stora trä säng, jag tyckte den var så fin och sa det till Ann-Katrin ( Henrics moster) det hörde även Eva ( Henrics mamma) som då sa - att en precis likadan säng har Henrics faster som dom ska göra sig av med.
Ikväll har vi varit och hämtat sängen och nu har Henric satt ihop den och plockat ner den gamla. Det blev jätte jätte bra!!!  =)


Henric i nya sängen

Som ni förstår av rubriken så har vi inte sett till någon bebis ännu...men ni kan bara tro va välkommen han skulle vara nu! =) Det är ganska tungt nu så jag hoppas att han kommer snart!

Imorgon är det Valborgsmässoafton och det ska bli toppen väder och Henrics föäldrar bjuder på middag. Himla trevligt, ser jag fram emot! =)


Kommentarer
Postat av: Lotta W

Fin säng! Jag sa just till Marcus att: Nu är det väl dags för Henke och Jenny när som helst? Nää, 2 juni är det, sa han då. Men så länge tänker ni väl inte vänta?!

2009-04-29 @ 22:53:15
URL: http://charlotta-widell.blogspot.com/
Postat av: helena

perfekt ju!!!!! :)))

sängen aså



Åh vill med äta med er...........

räknar ner dagarna nu till min semster :p



Pussss

2009-04-29 @ 23:01:45
URL: http://missgranby.blogg.se/
Postat av: Jenny

Nej nej inte juni!! =) så länge orkar jag inte =) Det är dax alldeles alldeleas snart! =) 10 maj är det sagt men jag hoppas att det blir tidigare...

2009-04-30 @ 07:33:17
Postat av: tessan

Fin säng.



Jag tror bebisen kommer imorrn!! 1 maj, jag känner det på mig =)



Jag gick över 3 dagar med Alvin och var helt vansinnig haha, men det tror jag du slipper.



Kram



2009-04-30 @ 10:00:34
URL: http://familjennygren.pånätet.se
Postat av: Henrik Nygren

Jaa, Tessan va näst intill hopplös sista dagarna... bara så du kan förbereda dig Henke!



/Henke

2009-05-01 @ 09:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0