Måndag igen.

Så var det måndag igen....Känns som om helgen bara sprungit förbi! =) Det har varit hyfsat fint vår väder så vi har suttit lite ute på vår "nytrallade" balkong. Sååå mysigt! =)

 I fredags så var vi på trav på Bergsåker, pappa startade med Rose Season. Gick väl sisådär....ingen placering men hon var så fin och stabil i sitt trav så det ser bra ut inför nästa start. =)
Henrics föräldrar KG och Eva följde också med, jätte trevligt och nu så har våra föräldrar officiellt träffats. Henrics moster och hennes man var också på travet så dom träffade vi också. Vi avslutade förresten kvällen hemma hos dom med lite fika. =)


Lilla Rose strax innan hon skulle ut på banan.

Lördagen fördrev vi hemma. Andreas, Tilde och Nils kom förbi på en fika.

Söndagen spenderade Henric tillsammans med Tommy i och vid Ljungan i strålande solsken. Ingen av dom fick någon fisk men jag tror inte att det gjorde något. Själv så var jag hemma och pysslade på med mitt.  

Imorgon ska vi till barnmorskan igen, får se vad hon säger....


Henric är och tränar så jag är helt solo, så nu ska jag på med solskyddsfaktor 50 i ansiktet och sen blir det en sittning på balkongen!

Må så gott


Kommentarer
Postat av: Lotta W

Härligt med en fräsh och solig balkong! Hoppas det går bra imorn på mvc.

2009-04-20 @ 17:31:46
URL: http://charlotta-widell.blogspot.com/
Postat av: missgranby

hur gick det idag nu då?

2009-04-21 @ 11:50:48
URL: http://missgranby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0